Forundersøkelse - Raymarine

Pris
kr 600,00
Viktig info ved bestilling av Service på Raymarine produkt

OBS! En forundersøkelse pr. enhet! Sendes flere enheter, da skal flere forundersøkelser bestilles.

- - Varer med stor vekt og- eller store størrelser (slik som: radar antenner, drivenheter, pumper, 9" eller større skjermer og lignende vil bli etterfakturert frakt omkostninger)

 

Unngå forsinkelser!

Fyll ut detaljer om produktet i kommentar feltet ved utsjekk/betaling. Få med Type og serie nummer. Står normalt på egen lapp på produktet.

NB! Brukerdata kan gå tapt i forbindelse med reperasjon, legg til "Backup av brukerdata" (se nede på siden) dersom du ønsker kopi (minnekort) av disse.

Innsending:
Ved bruk av Bedriftpakke så blir den utlevert til oss direkte.
Ved bruk av Norgespakke husk å fyll inn mobilnummer (+47 900 23 308) slik at vi kan hente pakken raskere.

 

Betaling.

  • Ved bestilling av "Forundersøkelse - Raymarine" så blir betaling reservert mot ditt kort og trukket ved endt undersøkelse.
  • Dersom produktet er dekket under garanti så refunderes beløpet tilbake på kortet når saken er avsluttet.
  • Kan ikke produktet repareres og kunde kjøper nytt erstatningsprodukt så refunderes beløpet.
  • Returfrakt dekkes av kunde. Forhåndsbetales sammen med kjøp av Forundersøkelse - Raymarine (legges til ved utsjekk). Som tidligere beskrevet så legges ekstra frakt på ved tunge og større varer.

Er produktet under garanti?

For å kunne utføre garantiarbeide så trenger vi kopi av kjøpskvittering. Send til oss på epost eller legg ved produktet.

Dersom utstyret ble levert med ny båt, få med så mye info som mulig. Dette kan være:

  • Kjøpskvittering til sluttbruker
  • Dato for kjøp
  • Dato da det feilet
  • Båtprodusent som produktet er installert i
  • HIN nummer (skrog nr) eller Båtnavn

IKKE send med løst tilbehør slik som:

  • Soldeksel
  • Kartbrikke / lagringsbrikke (sendes med om det er misstanke til feil relatert til kart)
  • Festeskruer
  • Fester / Bøyler
  • Forlengere
  • Kabler
  • Festerammer
  • Adaptere

Kunde har selv ansvar for at tilbehør fjernes før innsending.

Tilbehør vil ikke bli erstattet av Brommeland Elektronikk dersom dette mot formodning kommer bort.