Viktig info ved bestilling av software oppgradering.
NB! Brukerdata kan gå tapt i forbindelse med software oppgradering, legg til "Backup av brukerdata" (se nede på siden) dersom du ønsker kopi (minnekort) av disse.
- - Varer med stor vekt og- eller store størrelser (slik som: radar antenner, drivenheter, pumper, 9" eller større skjermer og lignende vil bli etterfakturert frakt omkostninger)
Unngå forsinkelser!
Fyll ut detaljer om produktet i kommentar feltet ved utsjekk/betaling. Få med Type og Serienummer. Står normalt på egen lapp på produktet.
Innsending.
- Ved bruk av Norgespakke husk å fyll inn vårt mobilnummer: (+47) 900 23 308 slik at vi kan hente pakken raskere.
- Ved bruk av Bedriftpakke så blir den utlevert til oss direkte.
Vi anbefaler at dere sender oss pakkens sporingsnummer etter at dere har sendt pakken. Send sporing til service@brommeland.no
Betaling.
- Ved bestilling av "Software oppgradering - Raymarine" så blir betaling reservert mot ditt kort og trukket etter utført oppgradering.
- Returfrakt dekkes av kunde. Forhåndsbetales sammen med kjøp av Software oppgradering - Raymarine. (legges automatisk til ved utsjekk).
IKKE send med løst tilbehør slik som:
- Soldeksel
- Kartbrikke / lagringsbrikke (sendes med om det er misstanke til feil relatert til kart)
- Festeskruer
- Fester / Bøyler
- Forlengere
- Kabler
- Festerammer
- Adaptere
Kunde har selv ansvar for at løst tilbehør fjernes før innsending.
Løst tilbehør vil ikke bli erstattet av Brommeland Elektronikk AS dersom dette mot formodning kommer bort.